Phillie en NYC - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Esmée Gerritsen - WaarBenJij.nu Phillie en NYC - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Esmée Gerritsen - WaarBenJij.nu

Phillie en NYC

Door: smee

Blijf op de hoogte en volg Esmée

27 Juli 2013 | Verenigde Staten, Philadelphia

Vorrige weekwas het bloed heet hier. We hebben veel gezwommen en gechilled. Vrijdags waren we naar Phillie gegaan, om Jacob naar het vliegveld te brengen. Het was bloedheet en ik voelde me vies.
We waren eerder weg gegaan, zodat we de stad nog in konden. Ik heb gegeten in ChinaTown, en daarna zijn we naar het vliegveld gegaan.

Zaterdags zijn we naar een groot, blauw met geel gebouw geweest. Ja, de ikea! Haha ze hebben hier ook Ikea's. Alles is precies het zelfde als in Nederland, qua verkoop. Zelfs de zweetse gehaktballetjes. :')

Afgelopen dinsdag zijn we naar NY geweest. Ik vond het zn grote, inspirerende stad. Ik kreeg echt superveel ideeen om te maken en tedoen.
We gingen om 6u smorgens met de auto naar Phillie. Vanaf daar was er een bus, die naar NY ging. Om 8uur vertrok de bus, en om 10uur waren we in NY.
Ik heb het 9/11 monument gezien, ik ben op Times Squar en Broadway geweest. Ik heb nog 5 NY shirts gekocht, voor 10$. B)

Donderdag heb ik de Amisch mensen gezien. Dat zijn mensen die heel ouderwets leven. Ze gebruiken geen electrisiteit en maken hun eigen kleren, verbouwen hun eigen eten..
We gingen daar Lunchen, als een bufet.

Gister zijn we naar America's first zoo geweest. Dat is dus de eerste dierentuin in Amerika geweest. Ik heb giraffen gezien woeehoee! Ik hou van giraffen:)

Ik ben wel gestoken door muggen, en ik ben daar alergisch voor. Ik krijg eerst een grote witte bult, en de dag erna is het helemaal rood, warm en opgezwollen:( soms word ik er nog misselijk of ziek van..

  • 27 Juli 2013 - 18:40

    Loes:

    hoi Esmee.

    Ik zie het al,er gaat een wereld voor je open.
    Wat heb je al veel gezien.
    Maar warm en muggebulten had je hier ook gekregen,dus dat scheelt al weer.
    koop niet te veel he anders moet je straks in een privejumbo weer naar huis.
    Wij wnsen je nog veel plezier.
    Gr,Gerard en loes

  • 27 Juli 2013 - 18:50

    Opa En Oma:

    Hallo Esmée,

    Weer leuk om iets van je te lezen.
    Ik hoor natuurlijk wel wat van mama en de foto's heb ik ook gezien.
    Het zal wel indruk hebben gemaakt bij het monument van 9/11.
    Heb je nog veel foto's gemaakt?
    Dan beleef je het straks weer als je thuis bent!
    Hier is het ook erg warm,benauwd warm,plakkerig.
    Maar voor de mensen die vakantie hebben is het natuurlijk mooi.
    Nog een fijne tijd daar in Amerika.
    Doe Nathalie een knuffel van ons.

    Heb je mijn berichtje gelezen via Skype??

    Liefs Opa en Oma.

  • 03 Augustus 2013 - 17:15

    ANS Gerritsen:

    Hai Esmee
    Alle mensen wat beleef jij wat.
    Het moet wel als een droom voelen.
    Het monument van 9/12 zal wel heel indrukwekkend zijn.
    Als je weer thuis bent ,zullen wij het vast met jou beleven.
    Hier is het ook erg warm, alles plakt.
    Vanmorgen zijn Papa en Kars vertrokken naar Groningen,het is hier dus heel stil.
    Volgende week Zondag is volgens mij iedereen weer thuis,en komen de verhalen.
    Geniet nog maar even.

    Dikke Pakkerd

    Oma Bo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Philadelphia

Philadelphia

2 maand naar Nathalie in The USA!

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2013

Vakantie in vakantie

27 Juli 2013

Phillie en NYC

14 Juli 2013

Shoppen, feestjes en shoppen!

01 Juli 2013

Bruiloft

24 Juni 2013

Ik ben er.
Esmée

Hi ik ben Esmée, ik ben gek, maar leuk. Ik hou van mijn vrienden, vriendinnen en familie. Ik wil super graag de wereld zien, en hoop dat ik dat ook kan doen. Mijn levens motto is; be proud of yourself, your beautifull!

Actief sinds 20 Juni 2013
Verslag gelezen: 653
Totaal aantal bezoekers 11309

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2016 - 27 Januari 2017

Londen

23 Juni 2013 - 22 Augustus 2013

Philadelphia

Landen bezocht: