Bruiloft - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Esmée Gerritsen - WaarBenJij.nu Bruiloft - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Esmée Gerritsen - WaarBenJij.nu

Bruiloft

Door: Esmee Gerritsen

Blijf op de hoogte en volg Esmée

01 Juli 2013 | Verenigde Staten, Philadelphia

Dit weekeinde zijn we naar noord PA gegaan. We moesten 7 uur in de auto zitten, en nogsteeds zaten we in de zelfde staat. Eerst dacht ik dat het niet zo leuk was, omdat ik me niet echt in het gesprek kon bemoeien. Vrijdag sliepen we in een hotel, wat op NY grondsgebied lag. Zaterdag ochtend gingen we naar de kerk. De bruid zag er super mooi uit. Ze was nog maar 20 jaar. Daarna was de resepsie bij een super groot meer. Je kon de overkand nieteens zien, het leek wel de zee. Daar mochten we eten en dansen. In het begin zat ik nogal alleen ergens, maar een meisje (wat ik vrijdag ook al had ontmoet) kwam naar me toe om te dansen. Ze stelde me voor aan meer mensen. Later die avond gingen we naar het huis van de bruid. Daar heb ik een leuk feestje gehad met mensen. Vandaag zijn we weer 7uur terug naar ''huis''.

  • 01 Juli 2013 - 08:49

    Opa En Oma:

    Hallo Esmée,
    leuk om weer iets van je te lezen.Ja de staten zijn groot.iets anders dan in Nederland.
    Had je je leuke jurkje aan gehad??
    Veel liefs van ons!!!

  • 01 Juli 2013 - 09:00

    Kirstin:

    Foto's? ;-)

    X

  • 04 Juli 2013 - 11:08

    Oma Bo:

    Hai Esmee

    Wat ontzettend leuk wat je allemaal al beleefd.

    Heb je ook al bij de buren opgepast?

    We blijven je volgen, tot gauw.

    Liefs Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Philadelphia

Philadelphia

2 maand naar Nathalie in The USA!

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2013

Vakantie in vakantie

27 Juli 2013

Phillie en NYC

14 Juli 2013

Shoppen, feestjes en shoppen!

01 Juli 2013

Bruiloft

24 Juni 2013

Ik ben er.
Esmée

Hi ik ben Esmée, ik ben gek, maar leuk. Ik hou van mijn vrienden, vriendinnen en familie. Ik wil super graag de wereld zien, en hoop dat ik dat ook kan doen. Mijn levens motto is; be proud of yourself, your beautifull!

Actief sinds 20 Juni 2013
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 11334

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2016 - 27 Januari 2017

Londen

23 Juni 2013 - 22 Augustus 2013

Philadelphia

Landen bezocht: