Shoppen, feestjes en shoppen! - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Esmée Gerritsen - WaarBenJij.nu Shoppen, feestjes en shoppen! - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Esmée Gerritsen - WaarBenJij.nu

Shoppen, feestjes en shoppen!

Door: Esmeeee

Blijf op de hoogte en volg Esmée

14 Juli 2013 | Verenigde Staten, Philadelphia

Oww, i love amerika! Alles is zo goedkoop en ze hebben zoveel leuke dingen. Jaja.. Dat is super slecht voor mijn portomonee, maar ik heb hiervoor gespaart! Ik mag.. haha.
Ik denk dat jullie wel weten dat ik een Allstar Fan ben, maar in nederland zijn die best nog wel duur. Daar betaal je rond de 60 euro per paar.
Hier heb ik 3 paar gekocht, voor totaal 60 $. Als je dat omrekent is dat rond de 14 euro per paar. De schoenen waren wel in de aanbieding, maar alsnog. Het zijn gewoon standaart Allstars!
Ook heb je hier veel tshirts met met rock bands en zangers erop, voor weinig geld. En.. Ik houu van oude rockbands zoals de RHCP en The Beatels.

Ik heb veel leuke nieuwe mensen leren kennen. Vrienden van Jessica, Linsey en Nathalie. Ben met Jessica en een paar vrienden naar een kermis geweest, met de ooms van een goede vriendin van haar (Jessica) naar een vuurwerkshow, dat was super leuk. Iedereen bracht een eigen kleed, eten en drinken mee, en ging in het gras liggen. Ik denk dat er wel meer dan 1000 mensen op een football veld lagen. Boven je was dan vuurwerk te zien.

The 4th of July was iets minder spectaculair dan ik verwacht had, maar alsnog super gezellig. We gingen naar de buren, om daar te bbqen en te zwemmen. (Ja bijna iedereen heeft hier een eigen zwembad in de tuin)

Gisteren was Jessica's gratuation party, en alle vrienden, vriendinnen, familie en buren kwamen langs. Er was voor eten gezorcht, en mensen namen zelf wat mee.
Mensen vinden dat ik er erg amerikaans uit zie, en me zo gedraag.. Mensen hebben soms niet eens door dat ik niet van hier ben. Dat merken ze dan pas als ik iets niet kan uitleggen in het engels.

Het engels praten gaat me best goed af! Ik merk wel dat ik ''amerikaans'' engels ben gaan praten. Op school heb je geleerd te zeggen; toilet, en hier zeggen ze; bathroom. Dat soort dingen vergis ik me nog wel eens in. En als iemand een grap maakt, snap ik die soms niet. En de uitspraken. John noemde laatst zijn voeten ''dogs''. Maar dat is iets wat van hier is. Dat soort dingen kan je niet leren op school.

Deze week is er een warme week voorspelt. Boven de 35° dat word veel zwemmen en auto rijden. We gaan hier bijna elke dag wel met de auto naar een winkel. Jessica en Linsey hebben bijde hun eigen auto. Dan gaanwe gewoon omdat we niks te doen hebben naar een winkel, en lopendaar 2uur rond. Just looking.

  • 14 Juli 2013 - 19:44

    Janny:

    Geweldig dat het zo goed bevalt. Heb nog maar heel veel plezier

  • 14 Juli 2013 - 21:55

    Loes:

    hallo Esmee.

    Zo te horen gaat alles naar wens en natuurlijk heel leerzaam.

    Wat zal het je hier weer tegen vallen.
    Geen tijd meer om je te vervelen en te shoppen en weer hard aan het werk.
    eerst nog maar even genieten.
    Heb je al een nieuwe kledingkast besteld?
    Ik wens je verder ook nog een fijne tijd.
    groetjes Loes

  • 16 Juli 2013 - 09:29

    Sandra :

    Ha Esmee,
    wat super om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Geniet er maar goed van. Voor je het weet sta je met beide benen in ons kikkerlandje. Heel veel plezier en lekker verder shoppen daar! Groeten, Mark, Mart, Mette en Sandra

  • 20 Juli 2013 - 17:32

    Ans Gerriten:

    Hoi Esmee

    Wat ontzettend leuke schoenen en kleren heb je al gekocht

    Ben benieuwd of straks alles nog in de koffer past.

    Hier heeft nu iedereen vacantie ,dus is het stil.

    Geniet er nog maar van.

    Dikke knuffel Oma Bo.

  • 23 Juli 2013 - 00:51

    Opa En Oma:

    Je vermaakt je wel goed hé.Mama vertelde vanmiddag dat je morgen naar YY gaat.Weer dollars uit geven.
    Geniet nog maar even de tijd is zo voorbij.
    Maak mooie foto's van alles wat je ziet en beleefd.
    Vanmiddag de foto's van mama en Kars bekeken over Berlijn,heel erg mooi om tr zien.
    Hier is nu een hittegolf en houd ook nog even aan.Ik kan er niet zo goed tegen.Maar je hebt het niet voor het kiezen.De mensen hier in Holland die vakantie hebben zitten goed.
    De konijnen en hamster van Bo-Bette en Danique logeren hier.Mama heeft hem vanavond nog even geknuffeld.
    Jjj krijgt dikke knuffels van Opa en Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Philadelphia

Philadelphia

2 maand naar Nathalie in The USA!

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2013

Vakantie in vakantie

27 Juli 2013

Phillie en NYC

14 Juli 2013

Shoppen, feestjes en shoppen!

01 Juli 2013

Bruiloft

24 Juni 2013

Ik ben er.
Esmée

Hi ik ben Esmée, ik ben gek, maar leuk. Ik hou van mijn vrienden, vriendinnen en familie. Ik wil super graag de wereld zien, en hoop dat ik dat ook kan doen. Mijn levens motto is; be proud of yourself, your beautifull!

Actief sinds 20 Juni 2013
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 11332

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2016 - 27 Januari 2017

Londen

23 Juni 2013 - 22 Augustus 2013

Philadelphia

Landen bezocht: