Morgen is het zo ver.. Ik vertrek! - Reisverslag uit Goor, Nederland van Esmée Gerritsen - WaarBenJij.nu Morgen is het zo ver.. Ik vertrek! - Reisverslag uit Goor, Nederland van Esmée Gerritsen - WaarBenJij.nu

Morgen is het zo ver.. Ik vertrek!

Door: Esmée Gerritsen

Blijf op de hoogte en volg Esmée

22 Juni 2013 | Nederland, Goor

Whoeehoe! Morgen is het zo ver, ik vertrek naar The USA! Ik kan niet wachten. Heb er super veel zin in, maar vind de vlucht nog wel een beetje spannend.

Gisteren heb ik een super geslaagd feestje gehad, met mijn vrienden, familie en kennissen. Super lief dat er zoveel mensen kwamen. Het was erg gezellig!
Ik heb van iedereen afscheid genomen, wat best nog wel emotioneel was af en toe.

Aan het einde van de avond ben ik nog met mijn vriendinnetjes en vriendjes naar de schoolfeest tent geweest. Omdat ik er volgend weekeinde niet ben, toch nog een beetje schoolfeest vieren.

Vanavond gaan we nog naar de nachtoptocht kijken, en dan morgen vertrekken we om half 10 richting Schiphol!
Dat word vanavond niet te laat maken, en niet te veel drinken.. Haha.

Ik vlieg morgen om 5 minuten voor 3, en kom om 20.10 uur aan in Amerika.
Daar word ik door Nathalie opgehaald van het vliegveld.

En verder? We zien wel, ik heb er in ieder geval super veel zin in!
Tot over 2 maanden!

  • 22 Juni 2013 - 19:46

    Potjes:

    We vonden er super leuk om even bij je feestje te zijn.
    Veel plezier nog even in Goor en een hele goede reis.
    Groetjes van de Potjes uit Apeldoorn

  • 23 Juni 2013 - 10:43

    Marloes Haverkate:

    He lief veel plezier

  • 23 Juni 2013 - 21:24

    Marjolein:

    Lieve Esmèe,

    Fijn dat je feest leuk was, ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad!

    Veel plezire in Amerika, lekker genieten, nieuwe mensen leren kennen en nieuwe ervaringen opdoen. Wij wensen je een superleuke tijd en 2 te gekke maanden toe!!

    Liefs ons (we houden je blog in de gaten :-) )

  • 24 Juni 2013 - 19:51

    Oma Bo:

    Hai Esmee

    Fijn dat alles goed is gegaan.

    Nu super genieten.

    Liefs Oma Bo

  • 24 Juni 2013 - 20:44

    Aagke En Kars:

    Fijn dat je een goede reis had. We volgen je belevenissen met belangstelling.

    groetjes,

    Aagke en Kars.

  • 24 Juni 2013 - 20:59

    Opa En Oma:

    Was het spannend de vlucht?
    Geniet van alles!!!
    Liefs Opa en Oma.

  • 24 Juni 2013 - 21:40

    Buurvrouw Sandra:

    Haaaa Esmee: knapperd! Wat leuk om je eerste berichtjes te lezen en fijn dag je goed bent overgekomen. Geniet er van. Wat een bijzondere ervaring voor jou, maar ook voor de thuisblijvers:) liefs Sandra (en Mark Mart & Mette)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Goor

Philadelphia

2 maand naar Nathalie in The USA!

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2013

Vakantie in vakantie

27 Juli 2013

Phillie en NYC

14 Juli 2013

Shoppen, feestjes en shoppen!

01 Juli 2013

Bruiloft

24 Juni 2013

Ik ben er.
Esmée

Hi ik ben Esmée, ik ben gek, maar leuk. Ik hou van mijn vrienden, vriendinnen en familie. Ik wil super graag de wereld zien, en hoop dat ik dat ook kan doen. Mijn levens motto is; be proud of yourself, your beautifull!

Actief sinds 20 Juni 2013
Verslag gelezen: 723
Totaal aantal bezoekers 11336

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2016 - 27 Januari 2017

Londen

23 Juni 2013 - 22 Augustus 2013

Philadelphia

Landen bezocht: