Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Esmée Gerritsen - WaarBenJij.nu Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Esmée Gerritsen - WaarBenJij.nu

Londen

Door: Esmee Gerritsen

Blijf op de hoogte en volg Esmée

06 Juni 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hey allemaal,

Zoals sommige van jullie wel weten ga ik vanaf 22 augustus voor een half jaar stage lopen in Londen. Dit gebeurt bij een online store, waar ik de website mag onderhouden, de fotografie van de kleding en modellen mag doen en de social media reclame moet bijhouden. Voor nu moet ik nog een slaap plaats in Londen vinden en het bedrijf moet nog een paar papieren ondertekenen. Vanuit school en de overheid word ik een soort van verplicht een blog bij te houden, dus vandaar dat ik hier nu al mee begin. En natuurlijk omdat ik het gewoon leuk vind dit te doen :)

Ik heb super veel zin om een halfjaar in Londen te wonen. Het lijkt me echt een super toffe ervaring. Natuurlijk kan ik een stuk beter Engels als toen mijn reis naar Phillie was. Hier heb ik mooi die ervaring opgedaan, die ik nu kan laten zien in de praktijk.

Ik hoop natuurlijk dat dit een hele leuke stage wordt, maar de ervaring van een stage in het buitenland lijkt me alleen als super!

  • 06 Juni 2016 - 18:16

    Oma En Opa:

    Wij van je volgen!

  • 06 Juni 2016 - 19:22

    Ina Haensel:

    Ik ga je zeker volgen. Heel veel stage plezier!!!!!!!!

  • 07 Juni 2016 - 10:47

    Betty:

    Wij gaan je volgen. Have a great time!

  • 07 Juni 2016 - 13:19

    Loes:

    Ook ik ga je volgen.Heel veel succes en een hele leuke tijd gewenst.

  • 27 Augustus 2016 - 13:30

    Loes:

    Hoi Esmee.
    Ben je al een beetje ingeburgerd?
    Zal wel een verandering zijn ,maar vast een leuke ervaring.
    Ik wens je heel veel plezier en succes.
    groetjes Loes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmée

Hi ik ben Esmée, ik ben gek, maar leuk. Ik hou van mijn vrienden, vriendinnen en familie. Ik wil super graag de wereld zien, en hoop dat ik dat ook kan doen. Mijn levens motto is; be proud of yourself, your beautifull!

Actief sinds 20 Juni 2013
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 11296

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2016 - 27 Januari 2017

Londen

23 Juni 2013 - 22 Augustus 2013

Philadelphia

Landen bezocht: