Een berichtje van mij :-) - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Esmée Gerritsen - WaarBenJij.nu Een berichtje van mij :-) - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Esmée Gerritsen - WaarBenJij.nu

Een berichtje van mij :-)

Blijf op de hoogte en volg Esmée

05 September 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi peeepz, hier is een berichtje van mij! Sophie en ik zijn vrijdag avond uit geweest. We zijn naar boxpark gegaan. Dat is de grote ‘’uitgaan ‘s straat’’ hier. Ik heb hier m’n ogen uitgekeken naar alle plekken, discotheken en cafés. We hebben een hele gezellige avond gehad in Casco. Voor 10 uur had je gratis intree. Alleen ja de muziek was niet zo mijn ding, maar we hebben we wat leuke mensen ontmoet. Ook hebben we nummers uitgewisseld met wat mensen voor als we nog een keertje uit willen of gewoon gezelligheid willen.

Toen we uit Casco kwamen hoorde we muziek op straat. Hier zagen we allemaal mensen dansen op een afspeellijst van een zwerver die daar woonde. Hij had een heel glibberig gouden pakje aan, gekke papieren in z’n haar en overal glitters op z’n gezicht. Hier hebben we vrolijk tussen gestaan, heerlijk gedanst en glitters gekregen van hem. Daarna hebben we nog een doner broodje gegeten.

Toen we terug gingen viel ik in slaap in de bus. Daardoor had ik mijn halte gemist en werd ik ergens 40 minuten later wakker. De buschauffeur was helemaal boos op mij en wou me niet helpen omdat ik zelf in slaap was gevallen en dat was m’n eigen schuld. Dus half huilend stond ik daar; wat moet ik doen. Ik ging een stukje lopen (ik wist wel richting ik op moest) maar toen was die bus ineens weer, en ik vroeg of die terugging. Hij weer helemaal boos half scheldend dat ik moest instappen en snel ook... Maar uiteindelijk ben ik heelhuids thuisgekomen haha.

Zaterdag moest ik eventjes naar de Lidl, boodschapjes doen. Daarna had ik afgesproken met Sophie om te gaan vintageshoppen in Shoreditch. Dit is hetzelfde deel als waar Boxpark zit (waar we uit waren geweest). Hier waren dus 100 soorten vintage winkeltjes en kleine schattige sieraadwinkeltjes. Ik heb hier natuurlijk m’n ogen weer uitgekeken. Wauw dit was als de Hemel voor me. Hierna zijn we naar een burgerrestaurant gegaan, en hier hebben we lekkere burger and cheese fries gegeten. S’avonds na het shoppen heb ik nog gezellig met mijn huisgenootjes een wijntje gedronken en gekletst.

Zondag moest Sophie werken en mocht ik langs komen. In de ochtend heb ik m’n was gedaan, eten gekookt (voor die avond en voor andere dagen in de week). Daarna ben ik weer naar Boxpark gegaan. Sophie werkt bij Chickenbox. Dit is een café en een restaurantje in 1. Hier kun je cocktails en kip bestellen. Hier heb ik gepraat met de manager, en ik mag over 2 weekjes wss beginnen met werken daar. S’avonds heb ik de rest van m’n was gedaan, m’n serie gekeken en ben ik lekker optijd gaan slapen om weer fris en fruitig te kunnen beginnen aan mijn stage de volgende ochtend.

  • 05 September 2016 - 15:17

    Oma En Opa:

    Hoi Esmée een berichtje van ons uit een heel warm Spanje.Je hebt weer een hele ervaring beleefd met de bus.Altijd blijven lachen!Liefs Opa en Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmée

Hi ik ben Esmée, ik ben gek, maar leuk. Ik hou van mijn vrienden, vriendinnen en familie. Ik wil super graag de wereld zien, en hoop dat ik dat ook kan doen. Mijn levens motto is; be proud of yourself, your beautifull!

Actief sinds 20 Juni 2013
Verslag gelezen: 400
Totaal aantal bezoekers 11300

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2016 - 27 Januari 2017

Londen

23 Juni 2013 - 22 Augustus 2013

Philadelphia

Landen bezocht: