Aangekomen in London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Esmée Gerritsen - WaarBenJij.nu Aangekomen in London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Esmée Gerritsen - WaarBenJij.nu

Aangekomen in London

Door: Esmée

Blijf op de hoogte en volg Esmée

23 Augustus 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hey allemaal, vandaag zijn Stach en ik naar Londen toe gevlogen. We zijn om 5 uur vanmorgen opgestaan en we vlogen om 11.55 vanaf Schiphol naar London Gatwick. Hier aangekomen hadden we nog een lange trip voor de boeg met 4 koffers. Rond 5 uur waren we bij mijn ''huisje'' en heb ik Chris ontmoet. Nadat we samen met hem engelse thee hebben gedronken hebben we mijn kamertje een beetje ingericht en ingepakt. Lekker een beetje settelen.

Daarna zijn we naar East London gegaan met de trein en underground. Hier hebben we Indian food gegeten bij tayyabs. Ook hebben we nog een stukje door Londen gelopen. We hebben de towerbridge en de londonbridge gezien. Ook hebben we nog een stukje van de tower of London gezien. Ook ik had dit nog nooit zo bij nacht gezien. Daarna zijn we weer terug gegaan naar mn kamertje.

Mijn kamer is in een hele nette wijk, met veel dure auto's en grote huizen. Ook heb ik toen we terug kwamen nog de 2 andere bewoners ontmoet. Chris is een hele aardige vriendelijke man. Hij wil ons (mij straks) overal mee helpen.

Ik hoop dat ik mijzelf hier 5 maandjes kan vermaken. Maar ik denk dat dat wel goed gaat komen, ik heb genoeg te doen haha :)

  • 23 Augustus 2016 - 07:52

    Oma En Opa:

    Fijn om te lezen dat het goed voelt!

  • 23 Augustus 2016 - 14:24

    Alan:

    Hoe ver woon je van Whitechapel? Is er 's avonds wat te doen daar?

  • 23 Augustus 2016 - 21:47

    Inge:

    Wat een goed begin Esmée. Klinkt fijn allemaal.

  • 23 Augustus 2016 - 21:48

    Inge:

    ~~ enjoy your time in England ~~ en doe de groetjes aan Stach.

  • 23 Augustus 2016 - 22:50

    Betty En Remon:

    Heel veel plezier in London! Fijn dat we op deze manier kunnen lezen hoe het met je gaat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmée

Hi ik ben Esmée, ik ben gek, maar leuk. Ik hou van mijn vrienden, vriendinnen en familie. Ik wil super graag de wereld zien, en hoop dat ik dat ook kan doen. Mijn levens motto is; be proud of yourself, your beautifull!

Actief sinds 20 Juni 2013
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 11307

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2016 - 27 Januari 2017

Londen

23 Juni 2013 - 22 Augustus 2013

Philadelphia

Landen bezocht: