Vakantie in vakantie - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Esmée Gerritsen - WaarBenJij.nu Vakantie in vakantie - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Esmée Gerritsen - WaarBenJij.nu

Vakantie in vakantie

Door: smeeeee

Blijf op de hoogte en volg Esmée

18 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Philadelphia

Nog 4 dagen en dan ga ik naar huis. Ik heb er wel weer zin in, maar heb het hier ook super naar mn zin. Ik wil geen afscheid nemen, daar ben ik heel slecht in. En hoe kan ik ooooit mijn dankbaarheid tonen aan al die lieve mensen hier die voor me gezorgt hebben, thats hard.

Annyway, ik ben van de week naar Maryland, West Virginia geweest. Ging met de familie mee, en er zijn nog 2 andere vrienden meegegaan. We zaten in een super schattig huisje, met overal cowboy spullen. Het huis stond aan het meer, dus we hadden een paar dagen een boot gehuurd. Daarmee gingen we toern over het meer, en dan stoppen op plekken om te vissen.

Het huisje had ook een pooltavel en een hottub, daar hebben we veel gebruik van gemaakt. Ook hebben we gepokert.
Donderdag hebben we gewandelt langs de watervallen en door het bos. Er waren daar wilde beren, maar we hebben er geen gezien. Wel wat hertjes. Vrijdag hebben we aan een strandje aan het meer gelegen, het water was wel wat koud, dus echt zwemmen ging niet.

Vandaag (zaterdag) zijn we terug naar huis gegaan. Ik denk dat dit mijn laatste verslag hier is, mischien maak ik nog een verslagje als ik thuis ben.

  • 18 Augustus 2013 - 10:21

    Opa En Oma.:

    We hadden natuurlijk je leuke foto's al gezien!Maar wat fijn dat je bij dat je zo liefdevol bent opgevangen.Ze hebben je veel laten zien in hun leven!Geef ze allemaal maar een dikke knuffel van ons uit dankbaarheid!!!We verheugen ons er op om je weer in onze armen te sluiten.Liefs van Opa en Oma.Tot gauw!!!!!!!!








  • 18 Augustus 2013 - 10:26

    Oma:

    Sorry Oma heeft een klein foutje gemaakt in mijn verslagje.XXX Oma.
    Toch nog maar een mededeling melden.In Enschede komt de Primark in het pand van de Bijenkorf.Duurt nog wel tot volgend najaar.liefs Oma.

  • 18 Augustus 2013 - 10:48

    Marloes Haverkate:

    Lieve Esmee.

    Goed te lezen dat je het zo fijn hebt daar.
    Mooie verhalen, je hebt daar veel meegemaakt.
    Maar voor de mensen hier wel weer fijn dat je thuis komt.
    Geniet nog even en tot snel.

    Liefs de buurtjes

  • 18 Augustus 2013 - 20:01

    Oma Bo:

    Hai Esmee

    Je kunt onderhand wel een boek schrijven .

    Wat een geweldige verhalen.

    Dit word je nooit weer afgepakt.

    Wel heel fijn dat je gauw weer hier bent.

    Vast een heel goede reis terug.

    Heel veel liefs dikke knuffel tot Donderdag.

    Oma Bo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Philadelphia

Philadelphia

2 maand naar Nathalie in The USA!

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2013

Vakantie in vakantie

27 Juli 2013

Phillie en NYC

14 Juli 2013

Shoppen, feestjes en shoppen!

01 Juli 2013

Bruiloft

24 Juni 2013

Ik ben er.
Esmée

Hi ik ben Esmée, ik ben gek, maar leuk. Ik hou van mijn vrienden, vriendinnen en familie. Ik wil super graag de wereld zien, en hoop dat ik dat ook kan doen. Mijn levens motto is; be proud of yourself, your beautifull!

Actief sinds 20 Juni 2013
Verslag gelezen: 655
Totaal aantal bezoekers 11297

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2016 - 27 Januari 2017

Londen

23 Juni 2013 - 22 Augustus 2013

Philadelphia

Landen bezocht: